Wednesday, September 12, 2007

Robert Kranenborg bij Martin Simek

Simek 's nachts is natuurlijk geen kookrubriek. Maar als Robert Kranenborg op bezoek komt, komen er onvermijdelijk vragen over koken, ingredienten en aanverwante zaken aan de orde. Ik had Martin wel willen souffleren, maar nogmaals, het is geen kookrubriek. Het ging meer om de grote lijn.

Ik zit nog wel te piekeren, waar het dan wel over ging. Natuurlijk ging het over koken en het ging ook over het reizen en eten voor het beroep. Over michelin sterren. Over kinderen. En Martin vertelde zijn eigen ervaring met betrekking tot de slacht van een varken. Het was een uitzending zoals we deze rubriek goed kennen.

Klink ik wat minder enthousiast? Ik heb het gevoel dat ik een beetje overvoerd ben met Simek, dat, of hij is zijn edge kwijt. In mijn oren kabbelen de interviews een beetje teveel de laatste maanden. Maar dat kan ook aan mij liggen.

No comments: