Wednesday, July 8, 2009

Bommel Hoorspel podcast - NPS podcast recensie

Twee jaar geleden schreef ik al over het Bommel Hoorspel (Website: podcast NPS | Bommel) dat ik destijds als een beetje kinderachtig afdeed. (feed) Het viel me op dat na al die jaren de podcast nog steeds bestaat en ben maar weer eens gaan luisteren.

Nu zit ik in het midden van een serie die een van mijn Bommel favorieten De Grote Onthaler als hoorspel brengt. Het verhaal wordt prachtig gelezen door Maartje van Weegen en het spel is net een beetje pittiger dan ik me van twee jaar geleden herinner. Verder zijn de muziek en geluidseffecten nog geraffineerder geworden. Kortom, wat mij destijds wat flauw en versukkeld overkwam is nu een heel aangename ervaring geworden.

Meer Bommel Hoorspel:
Bommel Hoorspel.

No comments: