Thursday, June 21, 2007

De eerste keer op de pot

Wanneer kan je beginnen met zindelijkheidstraining? Ze zeggen, wanneer het kind kan praten en het beste in de zomer. Jonathan is nu tweeenhalf, het is zomer, maar praten doet hij nog niet erg - dat krijg je ook met twee talen.

Maar vanavond had ik door dat hij wilde gaan poepen en ik heb hem snel op de WC gezet. In tegenstelling tot eerdere pogingen bleef hij lekker zitten. Ik moedigde hem aan en zowaar, hij ging zijn best doen om het op de WC te doen. Gauw Rachel geroepen en die heeft het historisch moment meteen op de digitale plaat vastgelegd.

Hij was reuze trots. Al noemde hij het produkt 'pipi' en en geen 'kaki', ach ja, zoals gezegd: praten doet hij nog niet zo.

2 comments:

Anonymous said...

Leuke foto! Jonathan kijkt wel een beetje boos, maar dat zou ik ook zijn als ik zo te kakken werd gezet ;-)

Astya said...

wow anne, hij gaat op je lijken! lekker stevig mannetje is i
x