Thursday, August 5, 2010

Jan Lenferink - Simek 's Nachts

In 2005 ontdekte ik podcasts. En het begon met Simek 's Nachts en een van de eerste, zo niet de eerste, podcast die ik als podcast beluisterde was Simeks interview met Jan Lenferink. Ik was meteen verkocht. Niet alleen voor podcast, maar ook voor Simek 's Nachts. Luister naar dit oude interview. In 2005 was Simek top en met Lenferink scherp en alert en dat is met de valse pesterigheid van Lenferink een adembenemend gevecht.

Natuurlijk is de oude Simek podcast (zowel de RVU podcast als de Elsevier podcast) onvindbaar geworden, maar waar mogelijk breng ik de oude afleveringen in mijn simek huffduffer feed. Behalve Jan Lenferink, is er ook een interview met Pieter Winsemius aan de feed toegevoegd.

Meer Simek 's Nachts:
Sjoerd Kooistra,
Ik ben een geraffineerde vrouw - Naema Tahir,
Fabienne (dochter van Lucia de B),
Mohammed Jabri,
Nico Frijda.

No comments: